Veelgestelde vragen
=>Contact
+31654256255
=>Zijn alle producten voorradig:
Alle producten die op de website vermeld staan zijn voorradig, bij ieder item staat vermeld hoeveel er van het item voorradig zijn. Mocht je van een item grotere aantallen willen bestellen kunt u altijd contact met ons opnemen, wijnand@fasola.nl, dan kijken wij wat we kunnen betekenen.
=>Betaalmethodes
Nederlandse klanten kunnen betalen met Ideal
Duitse klanten kunnen betalen met Bankcontact / Sofort Banking
=>Wat zijn de verzendkosten
Binnen Nederland zijn de verzendkosten 7,95 voor een pakket tot 10kg
Binnen Duitsland zijn de verzendkosten 12,50 voor een pakket tot 3kg .
=>Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bestellingen Nederland
Iedere order die voor 16.00 wordt geplaatst zullen wij binnen twee werkdagen versturen met PostNL.
PostNL hanteert binnen Nederland een bezorgtermijn van 1 tot 4 werkdagen, echter leert de ervaring dat de bestelling vaak de volgende werkdag al wordt bezorgd.
Bestellingen Duitsland:
Iedere order die voor 16.00 wordt geplaatst zullen wij binnen twee werkdagen versturen met PostNL.
PostNL hanteert binnen Duitsland een bezorgtermijn van 2 tot 6 werkdagen.
=>Ruilen en retourneren
Als er een fout zit in de bestelling of een productiefout in een artikel, neem dan binnen 48 uur contact met ons op via het e-mailadres: wijnand@fasola.nl onder vermelding van het ordernummer. Een B2B webshop is niet gebonden aan het herroepingsrecht.
Indien u een klacht heeft meld dit dan te allen tijde bij ons, want klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Op al onze artikelen geld het wettelijk bepaald garantietermijn. Mocht een product beschadigd zijn meld dit dan onder vermelding van het ordernummer via ons e-mailadres: wijnand@fasola.nl. Indien de klacht / het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor vervanging.